ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΑΝΑΦΟΡΩΝ
Η ΤΕΚΗΜ Α.Ε. δεσμεύεται για την διασφάλιση ενός υγιούς, ηθικού και διαφανούς επιχειρηματικού και εργασιακού περιβάλλοντος, μέσω της τήρησης του υφιστάμενου κανονιστικού πλαισίου και των υψηλότερων προτύπων επαγγελματικής δεοντολογίας, διαφάνειας και λογοδοσίας. Στο πλαίσιο αυτό έχει υιοθετήσει την Πολιτική Διαχείρισης Αναφορών , η οποία προβλέπει τη θέσπιση ενός εσωτερικού συστήματος υποβολής και διαχείρισης αναφορών για παραβιάσεις των κανόνων του ενωσιακού δικαίου.
Η ΤΕΚΗΜ Α.Ε. ενθαρρύνει την υποβολή αναφορών που σχετίζονται με τυχόν παράνομες συμπεριφορές που λαμβάνουν χώρα σε αυτήν ή σχετίζονται με αυτήν, σύμφωνα με τις προβλέψεις της Πολιτικής Διαχείρισης Αναφορών και μέσω των ακόλουθων καναλιών αναφοράς, τα οποία εξειδικεύονται και στην Πολιτική Διαχείρισης Αναφορών:
- Εγγράφως και επώνυμα μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στην ηλεκτρονική διεύθυνση ethics@tekim.gr.
- Επώνυμα ή ανώνυμα μέσω της αποστολής γραπτής επιστολής στην έδρα της Εταιρείας με την ένδειξη «υπόψιν Υ.Π.Π.Α.».
- Μέσω συνάντησης με τον Υ.Π.Π.Α. η οποία ορίζεται εντός ευλόγου χρονικού διαστήματος από την υποβολή σχετικού αιτήματος από τον αναφέροντα.
Όλες οι αναφορές που θα υποβάλλονται θα διερευνώνται και αντιμετωπίζονται με απόλυτη εχεμύθεια και εμπιστευτικότητα.
Για οποιαδήποτε περαιτέρω απορία σχετικά με την διαδικασία μπορείτε να απευθυνθείτε στο: ethics@tekim.gr.